maandag 28 juni 2010

Koffiepunx

Koffie en punk gaan gewoonweg ontzettend goed samen. Sommige mensen noemen mij gek dat ik een tattoo heb van de Amerikaanse hardcoreband Minor Threat.

Ik noem Nico gek. Hij stuurde mij deze foto's van zijn mok op. Een bandtattoo is een ding, maar een koffiemok!? En ik maar denken dat ik gestoord ben...
Vervolgens kwam ik via een zoekmachine ook een koffiemok tegen van Hot Water Music:


Tevens heeft The Bouncing Souls shirts met op de achterkant de opdruk: Drink coffee and destroy (waarvan ik nog een foto moet fixen).

Een winnende combinatie wat betreft opstaan.

4 opmerkingen:

  1. Ik kan me nog herinneren dat een vriend van my een decendents mok had, xxl formaat

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ha, ik herinner me ook zo'n enorm ding in de huiskamer van Chris Trashnsk8!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat is de Bonus Cup natuurlijk! Ik drink zelf uit een Revelation mok, mooi itempje.

    BeantwoordenVerwijderen