zaterdag 26 juni 2010

Singel 404

Nietsvermoedend liep ik in Amsterdam rond op zoek naar een etablissement die me kon voorzien in een bak koffie. Al dwalend langs de grachten kwam ik bij Singel 404 terecht. De tent zag er goed uit en het koffiezetapparaat nog beter. Hoppa, de cappuccino werd gehaald. Ik fronsde mijn wenkbrauwen toen ik zag dat het schuim wel heel gortig op de koffie was gesmeten. Geen probleem, qua smaak zou het allemaal wel in orde zijn. Met een dergelijke machine kom je toch al een heel eind. Helaas. Zelden zo'n abominabel bakje koffie gedronken. Op de vraag of het gesmaakt heeft heb ik geantwoord dat de koffie was verbrand en zodoende niet smaakte. De niet-onaangename serveerster was tamelijk verbaasd en trok dit repliek niet echt.

Mijn advies als ongelooflijk pretentieuze koffielul is om bij Singel 404 weg te blijven, want elke Kiosk op een willekeurig station verzorgt betere koffie.

1 opmerking:

  1. Je moet je koffie sowieso niet willen verpesten met ellende als melk of suiker...

    BeantwoordenVerwijderen