maandag 20 december 2010

Fascino deel 3.

Vorige week ben ik begonnen aan de laatste zak die ik van mijn eerste bestelling van Fascino heb gekregen. De Espresso Emporio. De naam Emporio is wat mij betreft prima op zijn plaats, omdat het een vrij heftige espresso is. Redelijk bitter, maar ergens zwerft er een chocoladesmaak rond. Een erg dikke cremalaag die stug intact blijft ziet er chiq uit. Het is niet mijn soort espresso, daarvoor is ie wat te bitter. Binnenkort een nieuwe bestelling bij Fascino plaatsen.

Verder heb ik dit weekend bij m'n meisje de Perla Brasil Santos van de Albert Heijn Excellent lijn eens gekocht. Ik kan haar mijn obsessie niet opdringen, maar een zak simpele koffie wel. Voor slechts 2,49 heb je 250 gram (snelfilter)koffie die lekker zoet is, licht naar cholade ruikt en lekkerder is dan Douwe Egberts. En volgens mij ook nog goedkoper.
Er is ook een Ethioop en een Guatamalteek in deze lijn verkrijgbaar.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten