maandag 21 februari 2011

10 jarig bestaan.

Ach en wee! Ach en wee! Het einde van de wereld moet wel naderbij zijn gekomen een dezer dagen. De zonneschijn is immers verdwenen en heeft plaats gemaakt voor gure wind en natte regen. Maar er is een duister verschijnsel dat al jaren lang de bevolking op deze aardkloot teistert. Donder! Bliksem! Diep duik ik onder mijn veilige deken, ver om ver van het onheil vandaan te blijven. Maar elke ochtend weet het geluid van dit vehikel van mijn huisgenoot me de rillingen over mijn rug te laten lopen. Al 10 jaar lang weet dit verschijnsel mensenlevens en smaakpapillen te vernietigen met gemakzucht! In een reclameblok dat werd uitgezonden door het oog van de duivel wist een vrolijke dame aan het volk te verkondigen dat de Senseo 10 jaar bestaat. Donder! Bliksem! Al 10 jaar lang surrogaatkoffie verpakt als rond maandverband. 10 jaar lang warm water met een zwarte kleur. Ik kom mijn bed niet uit vandaag, morgen zal ik de strijd tegen dit onrecht weer oppikken.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten