zondag 3 april 2011

Afwachten.

Ik had eigenlijk een erg matige 1 april grap willen maken. Iets met een nieuwe Senseopad die daadwerkelijk lekker smaakte, en zelfs trekjes van een extreem goede koffie van 30 dollar die ik ooit heb gedronken, maar het is er volledig bij ingeschoten. Geen idee wat de precieze reden is geweest, maar er is een nieuwe drukte aangebroken; ik loop ineens stage. Na een wanhopige zoektocht waar bloed, zweet en tranen niet zijn gemeden wist ik eindelijk 2 plekken te bemachtigen. 2 plekken uit het niets. Tot zover dus de dagelijkse koffieroutine. Bij beide plekken is een van de eerste dingen die ik deed was het bekijken van de koffiemachine. Hobbydeformatie? Ik denk het wel. Ik scheet eigenlijk in mijn broek als het een Senseomachine zo blijken te zijn. Dit was niet het geval, een filterapparaat en een mokkapot. Ik vind het toch een fijn idee dat ik gerust een lekker bakkie kan drinken terwijl ik probeer te functioneren in de nieuwe omgeving. Een van de 2 begeleiders had zelfs een soort van angst dat ik het niet goed vond wat ze had staan en had bijna overwogen een tweedehands apparaat bij de kringloop te kopen. Dat ging toch wat ver.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten