maandag 18 april 2011

Malawi Geisha Mzuzu.

The Village Coffee & music heetf nieuwe koffies binnen. De eerste die ik heb geproefd is de Malawi Geisha Mzuzu. Als eerste als espresso. Mijn god, alsof er een bom in je mond ontploft wat betreft de smaak. Die 'buttery chocolate' is heel duidelijk aanwezig. Ik heb ook het idee dat het ergens naar rabarber smaakt; een soort groenteachtige zoetheid. De kaneel is er in de nasmaak te proeven. Een nasmaak die oneindig lang blijft hangen, een beetje alsof je stroop hebt gegeten en je mond je dat naar een half uur nog steeds helpt herinneren dat dat zo is.

Nu heb ik een Clever variant voor mijn neus staan. Een flink zoete grondsmaak komt me meteen tegemoet. Hierbij komt de vanille ineens veel beter tot zijn recht. De chocola verdwijnt hierdoor iets meer naar de achtergrond. Wat ik wat de nasmaak moet vinden...ik heb geen idee, de vanille blijft hangen maar ik vind het niet de meest aangename nasmaak. Ik prefereer de espresso.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten