maandag 6 september 2010

All hail the espresso evolution!

Een ware evolutie is aan de gang. Die van filterkoffie naar Bialetti heeft al plaatsgevonden. De evolutie van schoolautomaatkoffie naar cafetiere is in volle gang, het gewenningsproces van de stroperige Bialetti naar een wat subtielere, dunnere smaak van de to go-pot heeft een korte periode geduurd.
En nu vind er wederom een evolutie plaats. De Philips bonenmaler gaat nu zijn gebreken tonen, want ik pik over een kleine 2 uur het apparaat van de foto op.
Een heus espressoapparaat. De Philips maalt helaas niet gelijkmatig genoeg om hiervoor zijn werk te blijven doen.

Goed, een espressoapparaat dus. Een Gaggia Evolution.
De schoonheidsprijs zal ze niet winnen, maar een gegeven paard stinkt uit z'n bek derhalve hou ik mijn ogen dan ook wijselijk uit zijn gelaat. Daarnaast zijn willekeurige rappers ook niet met een Rolls Royce begonnen. Dergelijke apparatuur schaf ik wel aan als ik groot ben. Vooralsnog kan ik niet wachten om hier mee aan de slag te gaan!

De volgende aankoop zal een nieuwe maler betreffen ben ik bang...

Luister naar: Whirl-Distressor

Geen opmerkingen:

Een reactie posten