vrijdag 1 juli 2011

Gutenberg, Utrecht

Ik kom er nooit. Op de scholingswereld van de Uithof in Utrecht. Ik heb er niets te zoeken en het is ver weg. Maar ik hoor van veel mensen verhalen over koffiebar Gutenberg. Ik voorzag een of ander art deco gebouw met veel gelakt notenhout en koper, een geur van oude boeken en absurde machines. Maar het is een zwart vierkant. Niet lelijk. Ze schenken er Bocca koffie tegen nette prijzen. De dubbele espresso is er lekker en zag er mooi uit met zijn tijgervelletje. Maar wie legt me uit wat dat gedrocht van een kinderfoto daar doet? Wat een monsterlijk ding, serieus.
Published with Blogger-droid v1.7.2

3 opmerkingen:

  1. de kinders, dat zijn de kinderen des architects. de homo!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het was bekant geen binnenhuisarchitect zeker. Misplaatst onding.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het is niet alleen een lelijke foto, die kinderen zijn ook lelijk.

    (dit gaat veeeels te ver)

    BeantwoordenVerwijderen