zondag 18 juli 2010

Nieuwe koffieboer gezocht.

Het einde van de pot guatemaalse bonen is in zicht. Met diepe droevenis in mijn hart moet ik bijna afscheid nemen van de koffieboer die ik tot nu toe prefereer. De Colombiaan was een prima werknemer, maar de Guatemaalteekse heerser wist me meer te overtuigen. Nu bestaat er de tamelijk ondankbare taak om voor een nieuw tropisch heerschap te zorgen om de lege vacature te vullen. Misschien moet ik beginnen met het invullen van een blauwe-wit formulier van de Albert Heijn, die past waarschijnlijk heel mooi tussen de Schoonmakers uit verschillende Oostbloklanden, waarbij typefouten niet geschuwd worden. Krantenadvertenties, Marktplaats. Hopelijk stromen de sollicitatiebrieven binnen. Ik zie erg uit om de nieuwe koffieboer te ontvangen.

Gezocht:

-Koffieboer, van willekeurig allooi.
-Licht zoet, mild, niet te pittig.
-Bialetti-vaardigheden niet nodig, wel geapprecieerd.
-Zotte heerser pur sang is uiteraard obligaat.
-Moet tegen een licht ochtendhumeur vóór de koffie en slechte humor ná de koffie kunnen.

Tips zijn welkom.

Luister naar Citizens Patrol.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten