maandag 26 juli 2010

TEVEELKOFFIETEVEELKOFFIETEVEELKOFFIETEVEELKOFFIE.


Het is lastig schrijven met teveel koffie op. Behalve dat mijn handen niet exact doen wat mijn hoofd ze vertelt, is het gebrek aan concentratievermogen ook stuitend. Ik heb nagedacht over avondeten, plannen voor vanavond, muziek, avondeten, luxaflex. Maar over koffie, ho maar. Goed, ik dronk teveel dus. De toets die ik toe het meest heb geraakt is de Backspace-toets, al beland ik regelmatig op de F13. Blijven zitten om dit stukje af te schrijven is lastig. De luxaflex is ondertussen rechtgetrokken, een gerecht voor vanavond is gevonden in mijn kookboek en er ligt een nieuwe LP op de platenspeler. Schijnbaar spelen we vanavond monopoly. Wacht, dit gaat over koffie. Lastig, met zoveel op. M'n denkvermogen is gereduceerd tot een koffieboon. Hey, de luxaflex doet weer moeilijk. Kant B van de LP ligt erop. Het is lastig schrijven met teveel koffie op. Wie heeft er eigenlijk monopoly? Tijd voor een nieuwe LP. Rusteloos leg ik een nieuw gekozen kant A op. Koffie. Lastig om te schrijven zo, met teveel koffie op.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten