woensdag 7 juli 2010

Vluchtdag.

Het moge duidelijk zijn dat ik niet van het opstaan ben, dus 6 uur was een behoorlijke opgave. Goed, vluchtdag. Ik had nog nooit gevlogen, dus en goed bakje kon er wel in. De spanning stroomde al een beetje door de aderen dus deed ik een cappuccino op de luchthaven van Eindhoven. Het bleek niet een al te best plan, de koffie was goed vies! Bocht deel 1.
De vlucht zelf bleek achteraf meer op een soort achtbaan ritje waarin het stijgen en dalen de hoogtepunten vormden. Het tussenstuk deed me aan google streetview denken, maar dan zonder de copyright 2009 tekens. In dat deel maakte ik de riante fout door en koffie te bestellen. Oploskoffie is gewoonweg nou niet zo lekker, dom van me.
In Marseille geland kwam er een Illy-tent in zicht, het eerste lekkere bakje van de dag.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten