woensdag 12 januari 2011

I find your lack of taste disturbing.

Naast koffie en punk ben ik ook een vrij fors Star Wars liefhebbers (lees: nerd). Dus ik was blij dat iemand mij attendeerde op Star Wars koffiebonen van ThinkGeek. Maar ik keek niet verder dan mijn koffieneus lang was, en al gauw lag ik in het web der duisternis dat de Dark Side heet. Princes Leia kon niet zoveel met mijn woest erotische aantijgingen, dus ik richt nu mijn pijlen op chantage en een bakje koffie om haar weer eens in haar gouden bikini te krijgen. Ze moet immers de kracht van de Force niet onderschatten, het serpent!

Star Wars Vader's Dark Side Roast Coffee.

1 opmerking:

  1. Bumped into this one a while ago
    http://j.mp/ev6aYh
    Rob ZOMBIE: hellbilly brew ORGANIC...get it?...organic...zombie... get it?

    BeantwoordenVerwijderen