donderdag 13 januari 2011

Verkoudheid.

Diepzuchtend been ik naar de koffiebar toe. De pijpestelen wisten mij te doorweken tot op het bot en een stugge hoest had zich deze week van mij meester gemaakt. Niets nieuws onder de zon dus, op de verkoudheid na. Eenmaal binnen werd mij mede gedeeld dat er bonen aanwezig waren Blue Bottle Coffee Company, een Californische koffiebedrijf. Mijn nieuwsgierigheid was gewekt. De bonen in kwestie waren van Ethiopische afkomst: een Gayo Amaro en een Sidamo Howolso. Prima. Vind ik leuk. Helaas wist mijn verkoudheid roet in het eten te gooien, want behalve dat ik er niet bar veel van rook, wist ik ook van de smaak geen chocola te maken (schijnbaar zitten er wel tonen van chocola in, de ironie). Zonde, want ik was blij om weer een nieuwe koffie te proberen. Volgende keer beter.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten