zondag 3 oktober 2010

De blonde pater en statistieken.


Ik kan met enige blijheid in mijn koffiehart zeggen dat Nijmegen een tent heeft waarbij ze lekkere koffie zetten: De Blonde Pater (Houtstraat 62). Het is geen koffiebar, maar ze hebben een barista in dienst die toch het een en ander aan leuke latte art in elkaar knutselt. Ik kon helaas alleen zo gauw niet achterhalen wat voor koffie ze schonken. Daarnaast zag het eten er ook echt heel goed uit, daar ik geen honger had ben ik er niet aan begonnen, dus wat betreft smaak moet ik helaas nog achterblijven.

Tijdens het typen van bovenstaand stukje viel me ineens het kopje 'statistieken' op. Geen idee waarom het me nooit eerder is opgevallen, maar ik was uiteraard benieuwd naar wie er allemaal deze ongein leest. Dat Nederlanders en Belgen het lezen vond ik logisch. Ik ken ook een stel Nederlandse allochtonen in onder andere Engeland, Amerika en Frankrijk. Maar dat er een Pool, een Luxemburger en een Zweed zijn die regelmatig mijn blog bezoeken verbaasde me toch wel enigszins. Of mensen moeten zo gek zijn dat ze op vakantie maar eens besluiten om eens te zien wat ik te vertellen heb. Mafkezen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten