maandag 9 augustus 2010

'Made in Italy' goes 'Made in China'.


Een vriend van me attendeerde me op een artikel van De Pers van vorige week dinsdag, 3 augustus. Mijn ontzettend geliefde Bialetti gaat gemaakt worden in China. Einde van een tijdperk. Al blijft er wel 'Made in Italy' opstaan omdat de pot wel in Italiƫ is ontworpen, aldus het artikel. Even verderop lees ik een quote van een werknemer: "Bialetti is een goede werkgever. Je bouwt je leven rondom de zekerheid van Bialetti."

Ik beaam dat te zeerste, Bialetti is een ontzettend goede werkgever. Elke ochtend sta ik vroeg op om het apparaat aan de praat te krijgen. Schoonmaken, bonen malen, water koken, ik doe er alles voor om Bialetti tevreden te stellen. En elke ochtend heb ik die zekerheid van ongelooflijk lekkere koffie.

(Klik op de afbeelding voor de leesbare variant)

Headbang op Municipal Waste

1 opmerking:

  1. Gelukkig heb ik er nog eent! Word tijd voor een 2e versie voor als de oudere het begeeft:P Gewoon voor het placebo effect dat de koffie nog lekkerder doet smaken!

    BeantwoordenVerwijderen